In augustus vorig jaar heeft
Basisschool De Kerneel een prijs van €25.000 gewonen tijdens een promotie campagne van Douwe Egberts.
Basisschool De Kerneel doet wat nog geen enkele basisschool heeft gedaan: ze start een eigen nieuwszender. Samen met Douwe Egberts bouwde de school een eigen studio, waar iedere week ‘Het Kerneel Journaal’ zal worden opgenomen. De kinderen houden hiermee hun ouders op de hoogte van het reilen en zeilen op en rond de school. Het Kerneel Journaal zal wekelijks via Youtube te zien zijn, maar de eerste aflevering wordt op woensdag 30 januari in de basisschool zelf aan pers en publiek gepresenteerd.
In augustus vorig jaar heeft Basisschool De Kerneel een prijs van €25.000 gewonen tijdens een promotie campagne van Douwe Egberts. Samen met reclamebureau TAXI hebben ze hiermee “Het Kerneel Journaal” ontwikkeld.
Kijk hier naar de presentatie van de eerste uitzending van het Kerneel Journaal!!
Er zijn nog geen reacties geplaatst