Het Nederweerter bedrijf Get.Noticed Internet en E-Commerce doet meer dan alleen het bouwen van websites, webshops en apps. Naast hun internetproducties exploiteren ze ook een negental eigen websites in Nederland en België.
Eén van de eigen exploitaties, www.hellome.nl is bijzonder vernieuwend voor de commerciële arbeidsmarkt. Toen de medewerkers van Get.Noticed zagen dat de aanmelding voor het FlexInnovatieFonds 2013 van start ging, werd er ook geen moment getwijfeld: Inschrijven dus!
“totaalaanbod van uitzend- detachering- en werving & selectiekandidaten”
Hellome is een gratis totaalaanbod van uitzend- detachering- en werving & selectiekandidaten gratis inzichtelijk voor het hele Nederlandse bedrijfsleven.
Het FlexInnovatieFonds is een initiatief van CTB | Flex en FlexService (de twee grootste software leveranciers van uitzendsoftware in Nederland) en wordt gesteund door de brancheorganisaties ABU, NBBU en diverse andere stakeholders.
Het doel van het fonds is het vinden van Nederlands beste Flex-innovatie. Welk plan is haalbaar, rendabel en maakt een serieus verschil in de arbeidsmarkt van morgen? Get.Noticed schreef een professioneel paper over Hellome en kreeg de mooie boodschap dat ze door zijn gedrongen tot de landelijke finale van 2013.
Op 12 februari a.s. presenteren ze Hellome aan een gerenommeerde vakjury, met zwaargewichten van onder andere: Randstad, RecruitmentMatters, NBBU, ABN AMRO, CTB | Flex, Het Ministerie van Economische Zaken en de FS Groep. Get.Noticed neemt het met Hellome op tegen 7 concurrerende bedrijven.
De hoofdprijs betreft een bedrag van € 79.000,- in geld en diensten.
Er zijn nog geen reacties geplaatst