GetNoticed Internet en E-Commerce uit Nederweert presenteerde op 12 februari hun website www.hellome.nl in de finale van het FlexInnovatieFonds (Het fonds ter bevordering van innovatie in de flexbranche). Voor die presentatie werden ze beloond met een derde prijs.
Die derde prijs was voor de landelijke website Flexnieuws rede genoeg in gesprek te gaan met de initiatiefnemer van Hellome.nl, Arjan Elbers van GetNoticed in Nederweert.
“Ik kwam op dit idee in 2007 toen ik zelf in de arbeidsbemiddeling werkzaam was. Ik zag toen al dat het uitzendbureau met de beste kandidaat de opdracht krijgt. Ik wilde – vergelijkbaar met wat Funda doet voor de huizenmarkt – een transparant online totaalaanbod realiseren, waar werkgevers zonder drempel in kunnen ‘bladeren’.
In 2009 ben ik als zelfstandig ondernemer mijn eigen internetbureau Get Noticed gestart samen met zakenpartner/programmeur Randy Cillekens. In januari 2012 hebben we de bèta-versie van Hellome gelanceerd.
Arjan Elbers: “Aanbod van uitzenders moet beter worden benut”
Na de lancering van Hellome.nl hebben de heren uit Nederweert de plannen gepresenteerd bij een aantal uitzenders. De lage instapdrempel en het bescheiden kostenplaatje konden op veel positieve reacties uit de markt rekenen. Achter de schermen werd de website nog toegankelijker gemaakt waardoor de site een groot succes is geworden.
Het hele interview met Arjan Elbers is te lezen op de website Flexnieuws.nl
Er zijn nog geen reacties geplaatst