Wil je meehelpen aan het optimaliseren van de digitale dienstverlening van de gemeente Nederweert en ben je inwoner van de gemeente Nederweert? Meld je dan aan voor het digitale burgepanel.
digitaal burgerpanel
Al enige tijd werkt de gemeente Nederweert aan het optimalisering van haar dienstverlening die STERK moet worden: snel, transparant, efficiënt, resultaatgericht en klantgericht. Om dit te realiseren, onderneemt de gemeente de verschillende acties. Er wordt onder meer een klant contact centrum opgezet, voor het snel en efficiënt beantwoorden van vragen. Daarnaast biedt de gemeente steeds meer diensten digitaal aan.
Hoe gaat het burgerpanel te werk?
Vier tot zes keer per jaar stellen ze je via e-mail een aantal vragen. Deze gaan bijvoorbeeld over de vindbaarheid van informatie op de website van de Gemeente en het gebruik van Digi-D of over online formulieren. De resultaten gebruiken ze als input bij het vormgeven van onze online dienstverlening.
Deelnemen?
Wil je deelnemen aan het digitaal burgerpanel van de gemeente? Ben je 16 jaar of ouder en inwoner van Nederweert en beschik je over een e-mailadres en een internetverbinding? Meld je dan aan via het aanmeldformulier op www.nederweert.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met mevrouw S. Courtens van team Communicatie, e-mail: s.courtens@nederweert.nl.
Er zijn nog geen reacties geplaatst