Op dit moment zijn vrijwel alle huishoudens in Nederweert aangesloten op het glasvezelnetwerk van Reggefiber. De Glasvezelwinkel aan de Brugstraat is daarom sinds 1 oktober gesloten. Voor bewoners met vragen blijft Reggefiber uiteraard bereikbaar.
Tot eind november staan medewerkers van Reggefiber nog klaar voor vragen en geven zij onafhankelijk advies over de verschillende abonnementen van de serviceproviders in het mobiele glasvezelservicepunt op het Lambertushof in Nederweert. Elke dinsdag en donderdag is het mobiele glasvezelservicepunt van Reggefiber van 10.00 – 17.00 uur geopend.
Heb je nog geen abonnement, een abonnement afsluiten kan nog steeds via de website www.eindelijkglasvezel.nl/nederweert. Reggefiber blijft telefonisch bereikbaar op 088 006 37 10 of per e-mail via support@reggefiber.nl.
4 Reacties
Ben dik tevreden over UPC die het zelfde bied.
Pia. UPC is een serviceaanbieder. Reggefiber is degene die er voor heeft gezorgd dat de kabels in de grond liggen. Zodat de serviceaanbieders het de klant kunnen aanbieden.
Alle mensen in Nederweert?
Mensen in het buiten gebied tellen weer niet mee.
Wij moeten internetten met een telefoonkabeltje…..
De kabel hebben wij niet gekregen en de glasvezel is ook niet aangelegd…….
Dat in een land die de mond vol hebben van innovatie en kennis economie.
Zelf de zorg komt binnen via een schermpje…
Hoe kunnen wij mee blijven doen met de moderne maatschappij…..
Gonny, het buitengebied telt bij de gemeente toch nooit mee, alleen voor de gemeentelijke belastingen weten ze je te vinden.