Voorjaar 2014 een lifestylemis die fijne, draagbare collecties oplevert. Dunne, zachte, comfortabele stoffen en heldere kleurencombinaties kenmerken de mode. Een beeld dat duidelijk de nieuwgevonden positiviteit weerspiegelt. Dit was allemaal te zien tijdens de zeer druk bezochte modeshows georganiseerd door Pleunis Mode.
Foto’s modeshow Pleunis Mode
De hoofdlijn is dat de mode vrolijker wordt. Mensen zijn het doemdenken beu en hebben genoeg van de crisis. Kleur is erg belangrijk, er worden onverwachte kleurencombinaties gebruikt.
Pleunis mode toont mode van de merken Aventures des Toiles, Capuccino, Dolce Vita, Donna Dura, Sao Paulo, Taifun, Monari, Via Appia, Gil Bret, Betty Barclay, Zerres, Malvin, Brax, Pause Café, Seidel, Marie Méro, Joseph Ribkoff, Leo Guy, Edition by Gerry Weber, Gerry Weber, FrankWalder, Lebek, Sommermann, Damo, Isabell, Concept K. en vele andere.
Er zijn nog geen reacties geplaatst