Steeds meer mensen ervaren hoe prettig het is om te bankieren bij de bank in de buurt.
Zij weten dat zij altijd even langs kunnen komen op kantoor voor een vraag, een persoonlijk advies of hulp bij hun bankzaken. En dat is wat klanten waarderen. RegioBank is zelfs verkozen tot de meerst klantgerichte bank van Nederland.
De meest klantgerichte bank
Mede door de persoonlijke service van Leën Assurantiën, heeft RegioBank de Customer Centric DNA Award 2016 gewonnen. Het is de grootste publieksprijs voor klantgericht ondernemen in Nederland. Naar aanleiding van een onderzoek onder ruim 12.000 Nederlanders is RegioBank verkozen tot de meest klantgerichte bank van Nederland.
Ga gerust eens langs
RegioBank vind het belangrijk dat de klant altijd grip heeft op zijn geldzaken. De Adviseur bij Leën Assurantiën helpt hier graag mee, en neemt de tijd voor de klanten. Zo is er iemand in de buurt die de klanten kent, en helpt met al hun geldzaken. Wel zo vertrouwd.
Kom ook bankieren bij RegioBank en maak kans op één van de 100 cadeukaarten
Opent u voor 31 augustus 2016 Plus Betalen in combinatie met een spaarrekening bij RegioBank?. Dan maakt u kans op één van de 100 cadeaukaarten van de ANWB ter waarde van € 50,-. Daarnaast ligt er een leuk cadeautje voor u klaar in de vorm van een fietsrouteboekje. Een bezoekje is dus zeker de moeite waard.
Voor informatie kunt u contact opnemen met:
Annemie de Waal of Lonny Smeets
Leën Assurantiën
Smisserstraat 20
6031 AE Nederweert
0495-631839
Er zijn nog geen reacties geplaatst