Skip to content

Wij zijn echt supertrots…

Redactie
22 april 2017 | 16:41

Advertentie

Dubbel feest, want RegioBank heeft maar liefst twee fantastische prijzen gewonnen. Op donderdag 20 april is RegioBank door SAMR verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland van het jaar 2016. Op 13 april is RegioBank door de CCDNA Awards ook al benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland.

Hans van den Bor, directeur RegioBank, over de twee prijzen: ‘Ik ben ongelofelijk trots en blij dat we maar liefst twee prijzen hebben gewonnen. Beide prijzen hebben we te danken aan de waardering van onze klanten.  Wat een geweldig compliment. Het is prachtig  om te zien dat onze klanten ook echt ervaren dat wij de klant centraal stellen. Beste klanten, wederom heel veel dank voor de waardering voor onze dienstverlening. Ook namens alle Zelfstandig Adviseurs van RegioBank.’

Regiobank Nederweert
Wij zijn echt supertrots. Hoe mooi is het om twee prijzen te winnen. Prijzen die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Wij zijn de persoonlijke bank in de buurt. Een bank zonder poespas en gedoe die dicht bij de mensen staat. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor ons weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt.’, aldus Lonny Smeets en Annemie de Waal van Leën Assurantiën.

CCDNA Awards
De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 13.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. En beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

CustomerFirst Awards
De CustomerFirst Awards voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland worden uitgereikt door Smart Market Response (SAMR). Klanten beoordelen bedrijven op de zes factoren van klantvriendelijkheid: beschikbaarheid, beloftes nakomen, niet onnodig lastigvallen, niet moeilijk doen over formaliteiten, fouten toegeven en oplossen, en oprechte betrokkenheid bij de klant. De jury bestaat uit ruim 46.000 willekeurig geselecteerde consumenten. Binnen verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Advertentie

Lynn-de-Wit
Handballen en dansen
17 september 2024 | 18:30
Gemeentehuis-Nederweert-1
Te hoge geurbelasting en gezondheidsrisico’s
17 september 2024 | 16:50
koorts24
Jack JF Naus, Alphega apotheek Nederweert
17 september 2024 | 15:00

Advertentie