In november is RegioBank met een rapportcijfer van een 9 uitgeroepen tot de beste bank van Nederland. Jaarlijks houdt de Consumentenbond een onderzoek onder klanten en vraagt naar hun mening over hun bank.
Onderzoek door Consumentenbond onder 11.000 klanten
RegioBank kreeg als algemeen cijfer een 9. En de service beloonden klanten met een 8,5. Het onderzoek werd gehouden onder 11.000 klanten. Het rapport is gepubliceerd in de Geldgids van november 2017.
“Het is een uitslag om trots op te zijn. Zo’n hoog cijfer is natuurlijk een prachtig compliment. Dat onze klanten onze service zo hoog waarderen, is voor mij weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt.”, aldus Lonny Smeets van Leën Assurantiën. Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank dé bank in de buurt. Een bank, waar mensen persoonlijk geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en die weet wat er speelt in de omgeving.
RegioBank is betrokken bij de omgeving. Wij zetten ons in voor lokale verbondenheid en dragen actief bij aan de levendigheid binnen de lokale gemeenschap. Zo vinden wij het belangrijk dat iedereen een bank in de buurt heeft. U vindt ons op de bekende plaats en met de bekende gezichten. Wel zo vertrouwd.
Meer informatie over het jaarlijks onderzoek van de Consumentenbond kijk dan op de website van de Consumentenbond.
Er zijn nog geen reacties geplaatst.