Donderdag vonden de jaarlijkse Website van het Jaar verkiezingen plaats. Tijdens de uitreiking die plaatsvond in het gloednieuwe Amsterdome in Amsterdam werden de prijzen bekendgemaakt in 37 categorieën. Internetbureau Get.Noticed uit Nederweert viel hierbij twee keer in de prijzen met de website werkenbijvdl.nl. Deze site werd verkozen tot populairste en 2e beste werken-bij website. Een knappe prestatie, want in de categorie waren onder andere ook bedrijven als Bol.com, Albert Heijn en Coolblue genomineerd.
Nog niet durven dromen van een award
De prijs komt voor Get.Noticed als donderslag bij heldere hemel. ‘’We gingen hierheen met de gedachte om een leuke avond te hebben, maar dit had ik nooit verwacht’’, zegt Randy Cillekens, algemeen directeur van Get.Noticed. ‘’Een medewerker vroeg vooraf of ik mijn speech al had voorbereid, daar werd toen hard om gelachen. Even later stond ik daar op het podium met een bek vol tanden’ vervolgt Randy met een grote glimlach op zijn mond.
Het hele bedrijf is uiteraard apetrots op de prijs. ‘’We mogen nu eindelijk de vruchten plukken van ons harde werken. Ik ben super trots op het hele team en bij deze wil ik ook VDL bedanken, want zonder hen was dit niet gelukt.”
Over Get.Noticed
Get.Noticed is de online specialist in Arbeidsmarkt, Magento en Marketing. ”Sinds 2009 zijn wij gegroeid naar een twintigtal creatievelingen, vakidioten en internetgekken. Je kunt ons herkennen aan een hoge dosis energie, vakvolwassenheid, klantgerichtheid en vooral bijzonder veel humor. Tussen de weilanden van Nederweert en de kantoortorens van Amsterdam werken we elke dag aan o.a. vacaturesites, Magento webshops en corporate websites. In al deze jaren hebben we inmiddels al veel mooie en leuke klanten ons weten te vinden.” Nieuwsgierig? Bekijk dan de projecten van Get.Noticed
op www.getnoticed.nl/projecten
Er zijn nog geen reacties geplaatst