Skip to content

Ryan Boskeljon uit Nederweert wilde altijd al de marketing in

11 maart 2021 | 10:51

Door de coronacrisis staan jongeren stil. Want waar doe je ervaring op als de werkvloer verlaten is, je flexcontract wordt stopgezet en stage lopen niet kan? Dat veel jongeren met deze vragen zitten kan Raymon Truijen van Dansschool Fresh als geen ander beamen.

De afgelopen maanden kreeg hij van zijn leerlingen geregeld de vraag of ze niet mee konden lopen bij zijn nieuwe marketingbureau. Dat heeft hem zodanig aan het denken gezet dat hij samen met zijn compagnon de ‘TWIST Academy’ in het leven heeft geroepen. De TWIST Academy is een uniek en intensief leertraject dat studenten klaarstoomt voor een job in de digitale sector.

Wij merken meer dan ooit dat de ontwikkeling van de jeugd vanwege de corona-maatregelen stilstaat en de nood aan activiteiten en sociaal contact hoog is. In deze cruciale fase van hun leven moeten veel jongeren hun plannen bijstellen. Met de TWIST Academy bieden we studenten een nieuw toekomstperspectief. De gegenereerde stageplekken kunnen een opstapje zijn naar een rijkgevulde carrière binnen onder andere de marketingsector”, aldus Raymon Truijen.

Succesvolle eerste pilot
Onder de studenten is nu al veel enthousiasme voor de TWIST Academy, mede omdat ze direct in de praktijk van professionals kunnen leren. Zesdejaars VWO student Ryan Boskeljon uit Nederweert wilde altijd al de marketing in. Hij meldde zich aan voor de pilot en loopt nu naast zijn school gemiddeld 8 uur per week stage bij de TWIST Acadamy. Samen met Jeremy van Grootel behaalde hij afgelopen week zijn eerste certificaat voor het voltooien van de Junior Marketing cursus.

Ik heb tot nu toe al super veel opgestoken bij TWIST! Het fijnste vind ik dat ik vanaf dag 1 serieus word genomen en veel waardering krijg. Dit bleek meteen toen ik in de eerste weken al mee mocht werken aan toffe campagnes voor klanten als zevenvoudig wereldkampioen kickboksen Nieky Holzken. Ik krijg bij TWIST de kans om mezelf te zijn en mijn creativiteit de vrije loop te laten. Ook leer ik om zaken op strategisch niveau te bekijken en me te verplaatsen in uiteenlopende doelgroepen.

Na het succes van de eerste pilot kunnen we niet anders dan doorpakken,” aldus Angela Nijs van TWIST Marketing. “De komende editie van de TWIST Academy zullen we nóg uitgebreider en aantrekkelijker maken. We bieden nu plek aan 12 nieuwe studenten die zich onder andere kunnen specialiseren in verschillende marketing disciplines zoals social media management, content marketing, data-analyse, SEO, SEA en video. Wie het traject succesvol doorloopt, wordt officieel (Google) gecertificeerd, wat een extra toevoeging is op je CV. In een later stadium kunnen de studenten hun opgedane kennis direct in de praktijk omzetten als junior marketeer bij TWIST Marketing.”

De TWIST Academy gaat op 1 april 2021 van start voor de duur van 6 maanden. Er zijn slechts 12 plekken beschikbaar, dus wees er snel bij. Aanmelden kan tot uiterlijk 22 maart via dit online formulier.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

depositphotos.com | Thidada6242@gmail.com
Toon Hermans Huis Weert
22 november 2024 | 17:00
Bjorn-buut
De finale vindt op vrijdag 10 januari 2025 plaats
22 november 2024 | 16:16
2024_11_22-Kakelspektakel-bij-KV-de-Piepkukes-een-avond-vol-muziek-en-gezelligheid
Originele optredens en verrassende acts
22 november 2024 | 16:00
20241121_Veteranencafe-officieel-geopend-_8
Bij De Kleine Winst
22 november 2024 | 15:00

Advertentie