Skip to content

Vivian Hoeben-Seerden: “We willen bij de beste administratiekantoren van de regio behoren.”

30 december 2022 | 16:00

Dat is nog eens een duidelijk statement! Wanneer is dit doel bereikt voor eigenaar en relatiebeheerder Vivian Hoeben-Seerden van VHS administraties & advies in Weert? En wat gaat zij daarvoor doen?

VHS administraties & advies

VHS administraties & advies in Weert ontzorgt en begeleidt ondernemers sinds 2005. Van start tot groei. Vivian en haar medewerkers sparren graag met starters of doorgroeiers, geven gedegen administratief en fiscaal advies en nemen desgewenst de bedrijfsadministratie en belastingenaangiften uit handen. Met alle mogelijke bedrijfsvraagstukken kun je een appèl doen op het team van vhs. Voor hen is iedere klant gelijk en verdient iedere ondernemer persoonlijke aandacht ‘zodat u echt tevreden bent.’ Aldus hun website.

Als klanten zich 100% bij ons thuis voelen en met al hun vragen over ondernemerschap bij ons komen, kunnen we hen daadwerkelijk tot in de haarvaten van het bedrijf helpen om te groeien. Dan is mijn doel bereikt. Onze aanpak is toegankelijk en persoonlijk. Om de juiste koers te kunnen bepalen, is het goed te weten waar de kracht van de ondernemer ligt, wat zijn passie is en waar hij energie van krijgt. Pas dan kan er echt sprake zijn van flow in het bedrijf. Anno 2022 is vhs een administratiekantoor dat zich ook richt op advies en bedrijfscoaching. Daardoor kunnen we nog meer van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten.

In hun kaartenbak zitten zowel starters, zzp’ers, mkb’ers als grotere bedrijven in de regio met een personeelsbestand van ca. 50 medewerkers. De dienstverlening van vhs reikt ook buiten de regio, tot in het puntje van Limburg, de uithoeken van NoordBrabant en het zuiden van Gelderland. Passend bij de rol van bedrijfscoach breidde Vivian de dienstverlening uit met de vhs Vroege Vogel Ontbijtsessies. Een noviteit binnen haar bedrijf. De eerste sessie behandelde fiscale ontwikkelingen en online samenwerken. Het bleek een groot succes. Vivian: “Het is niet alleen informatie halen, maar ook netwerken en informatie brengen.” In haar rol als bestuurslid bij de branchevereniging NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) begeleidt Vivian kantoren naar een toekomstproof businessmodel. Ontzorgen, begeleiden en adviseren van de ondernemer staan centraal. Het stimuleert haar om ook het eigen kantoor te ontwikkelen.

In 17 jaren hebben we een mooi bedrijf opgebouwd met z’n allen. We zorgen ervoor dat de kennis op peil blijft in het belang van onze klanten. Bovendien zetten we de medewerkers in op hun (specialistische) kwaliteiten. Geert Heeskens en ik zijn relatiebeheerders. Vanessa Heijmans, Jur Smolenaers en Yvonne Coolen zijn onze assistent-relatiebeheerders. Voor financiële planning en advies kun je terecht bij Simone van den Ende. Last but not least: onze administratief medewerkers zijn Esther. Grosfeld en Mark Hendrikx. Door taakverdeling creëren we ruimte voor meer inhoudelijke verdieping en kennisvergaring. Zo kunnen we de klant nog beter van dienst zijn.

Tekst: Francis Bruekers / Sparkle Tekst & Communicatie
Foto: Dion Zwartjens / Glendi – Digital Solutions
Drukwerk: Drukkerij van Deursen

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

‘Vertellen we het papa?’
7 november 2024 | 21:43
Verschillende smaken
7 november 2024 | 20:30
Uitvaartbegeleiding van den Boom
7 november 2024 | 18:00
gemeenteraad stelt begroting 2025-2028 vast
7 november 2024 | 17:00

Advertentie