Op donderdag 19 en vrijdag 20 januari wordt de hoofdverdeler van de elektriciteit in het gemeentehuis in Nederweert vervangen. Deze dagen is het gemeentehuis gesloten. De avondopenstelling wordt verplaatst naar woensdag 18 januari. Telefonisch zijn ze wel bereikbaar op beide dagen.
Gewijzigde openingstijden gemeente Nederweert
Afhalen reisdocumenten en rijbewijzen
Het afhalen van reisdocumenten en rijbewijzen is op donderdag 19 en vrijdag 20 januari niet mogelijk.
- De levertijd voor de aanvragen van donderdag 12 en vrijdag 13 januari is hierdoor 7 werkdagen. Deze documenten kunnen vanaf maandag 23 januari afgehaald worden.
- Voor de spoedaanvragen van reisdocumenten/rijbewijzen op woensdag 18 januari tot 12.00 uur geldt dat deze vanaf maandag 23 januari afgehaald kunnen worden.
Aangifte doen en ondersteuningsverklaring
Als je op donderdag 19 of vrijdag 20 januari aangifte van een geboorte of overlijden wilt doen of als je een ondersteuningsverklaring wilt afleggen voor de verkiezingen voor Provinciale Staten en het Waterschap, dan kun je op genoemde dagen tussen 09.00 uur en 11.00 uur een afspraak maken via tel. 06-11 45 04 42.
Woensdagavond extra open
Op woensdag 18 januari is het gemeentehuis ’s avonds extra geopend van 18.00 tot 20.00 uur.
Telefonische bereikbaarheid
De vervanging van de hoofdverdeler heeft ook tijdelijk invloed op de telefonische bereikbaarheid. Het kan zijn dat je iets langer moet wachten als je naar het gemeentehuis belt.
Er zijn nog geen reacties geplaatst