Websitebouwer Get.Noticed uit Nederweert mag alvast een klein beetje de slingers uithangen. Ze zijn namelijk genomineerd voor een van de meest prestigieuze prijzen op het gebied van websitebouw: de Website van het Jaar verkiezing.
Eén keer genomineerd worden is al een prestatie op zich, maar het internetbureau doet zelfs met twee websites mee om de prijzen. De door Get.Noticed ontwikkelde websites werkenbijvdl.nl en werkenbijfletcher.nl zijn de kanshebbers in de categorie werken-bij omgevingen. Hiervoor moeten ze echter wel afrekenen met een tiental concurrenten en dit zijn zeker niet de minste. In de categorie zitten onder andere de werken-bij sites van Coolblue, Bol.com en Albert Heijn.
Blijdschap overheerst
Het team van Get.Noticed is uiteraard blij met de nominatie. ‘We hadden stiekem wel gehoopt dat we dit jaar in het rijtje voor zouden komen, maar twee keer? Nee, dat had ik niet durven dromen’, vertelt Randy, algemeen directeur van de websitebouwer. Het is niet de eerste keer dat het bedrijf meedingt om deze prijs. In 2013 en 2014 waren ze ook al genomineerd. ‘We hopen uiteraard dat driemaal scheepsrecht is en dat we er dit jaar wel met de trofee vandoor gaan’.
Prijzen
Er zijn twee prijzen te winnen, de award voor populairste website en de award voor beste website. Om de populairste website te zijn, heb je het hoogste aantal stemmen nodig. De beste website word je door de beste gemiddelde score te behalen.
Stemmen kan tot 19 oktober op websitevhjaar.nl
Er zijn nog geen reacties geplaatst