De #Boerderijwinkelchallenge is vandaag van start gegaan. Deelnemers hebben tot 1 september de tijd om alle producten op de ‘bingokaart’ te vinden bij een agrarisch verkooppunt in hun omgeving. Met deze campagne brengt de LLTB boerderijverkoop opnieuw onder de aandacht bij Limburgse consumenten.
#Boerderijwinkelchallenge
Om mee te doen aan de #Boerderijwinkelchallenge, kunnen mensen de ‘bingokaart’ downloaden of ophalen bij één van de deelnemende boerderijwinkels. Vervolgens gaan zij op zoek naar de producten die op deze kaart zijn afgebeeld. Hebben ze een product gevonden, dan mogen zij deze op de kaart afstrepen. De producten moeten bij een agrarisch verkooppunt gevonden worden; de supermarkt telt niet!
Wanneer alle producten op de kaart zijn aangekruist, is de challenge volbracht. De deelnemers kunnen deze prestatie via social media met de LLTB delen door gebruik te maken van #Boerderijwinkelchallenge. Naast een persoonlijk bedankje maken alle speurneuzen kans op een prijs: een cadeaubon van T-Toys Eijsden ter waarde van 50 euro.
Hebben deelnemers hulp nodig bij het vinden van een specifiek product? Dan kunnen zij een kijkje nemen op de Support Your Locals-lijst van de LLTB voor de agrarische verkooppunten bij hen in de buurt. De lijst is te vinden op www.lltb.nl/support-your-locals.
Seizoenproducten
De eerste #Boerderijwinkelchallenge loopt van 1 juni tot 1 september. Daarna wordt een nieuwe ‘bingokaart’ gepubliceerd, met daarop zes nieuwe producten die in dat seizoen van eigen bodem verkrijgbaar zijn. Op die manier komen consumenten niet alleen in aanraking met boerderijverkoop, maar worden ze ook gestimuleerd om meer met de seizoenen mee te eten.
Er zijn nog geen reacties geplaatst