Skip to content

Workshop Inbound Marketing by Get.Noticed

Redactie
18 oktober 2013 | 13:02

Advertentie

Workshop Inbound Marketing by Get.NoticedOp 17 oktober organiseerde Get.Noticed samen met hun partner Zippyrcraft een workshop Inbound Marketing bij Get.Noticed in Nederweert.

Inbound Marketing

Robbert van der Vleuten presenteerde in een interactieve bijeenkomst duidelijk hoe de evolutie van het koopgedrag is verlopen van de Nederlandse consument. Er werd ingezoomd op de vraag hoe je je doelgroep kunt laten converteren. Een club van een kleine 40 klanten en partners van Get.Noticed en Zippycraft waren aanwezig.

Inbound Marketing is de eerste workshop door Get.Noticed georganiseerd. De reacties waren erg positief, er is dan ook al snel besloten vaker inhoudelijke workshops te organiseren voor klanten en partners.

Advertentie

Er zijn nog geen reacties geplaatst.


Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Advertentie

Foutje gespot?

Oeps, je hebt kennelijk een foutje gespot.
Fijn dat je ons op de hoogte brengt. Met een paar klikken kun je ons hierover een berichtje sturen. We doen ons best het foutje zo snel mogelijk te herstellen en je hiervan op de hoogte te brengen.

Advertentie

Advertentie

De neven Peeters helpen Nederweert verduurzamen - 2
Plan een vrijblijvend adviesgesprek
17 september 2024 | 20:04
Greep naar de Hoorn 2024-12
Bekijk hier de foto’s van een te gekke dag
17 september 2024 | 20:00
Lynn-de-Wit
Handballen en dansen
17 september 2024 | 18:30
Gemeentehuis-Nederweert-1
Te hoge geurbelasting en gezondheidsrisico’s
17 september 2024 | 16:50

Advertentie