Skip to content

Medewerker order-administratie / sales support

Redactie
19 oktober 2024 | 9:23
  • Fulltime
  • Ospel

Site Bertels on perfect grounds

Wil je werken bij een internationaal bedrijf, maar wel met een lokaal en familiair karakter? Kun jij jouw professionele houding goed combineren met een gezonde dosis enthousiasme en humor? Dan zijn we misschien op zoek naar jou. Of jij naar ons! Bij ons geen maatpakken en mantelpakjes, geen stroperige hiërarchie. Bij ons kun je jezelf zijn en gewoon bij elkaar binnenlopen als je iets te vragen hebt. 

Medewerker order-administratie / sales support

Wat ga je voor ons doen?
Geen dag is hetzelfde! De rode draad in je werkzaamheden is het nauwkeurig en tijdig afhandelen van alle werkzaamheden voortvloeiend uit het order-proces. Je haalt er voldoening uit als alles klopt en je mailboxen nagenoeg leeg zijn aan het einde van je werkdag. Je hebt veel interne contacten met onze sales- en accountmanagers en de afdeling logistiek. Daarnaast uiteraard veel externe contacten met onze klanten. 

De afdeling bestaat momenteel uit 3 medewerkers, waarvan er zich 2 volledig met order-administratie bezig houdt. Deze functie is niet boekhoudkundig, maar je bent uiteraard goed met cijfers.

Belangrijkste werkzaamheden
Ontvangen orders verwerk je in Exact online. Geen enkele order en klant is hetzelfde. Daar ligt onze kracht. De functie is beslist geen repeterend inklopwerk. Je staat klanten telefonisch en per mail te woord in Nederlands, Engels en liefst ook Duits. Ontbrekende en soms complexe info vraag je op bij de sales- of accountmanager of bij de klant. Je bent proactief in het oplossen van de ontbrekende puzzelstukjes. Als alles compleet is, de klant de offerte heeft ondertekend, je de vrachtwagen optimaal hebt ingedeeld, transportprijzen bekend zijn, betalingstermijnen en kredietlimieten zijn gecheckt, is de order klaar om te worden doorgezet, zodat deze kan worden uitgeleverd. Gedurende dit hele proces houd jij strak de vinger aan de pols. En ook ná de levering sta jij klanten te woord als er vragen en/of klachten zijn. 

Welke talenten en vaardigheden zien wij graag terug bij de juiste kandidaat voor deze functie?

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar op kantoor Ospel; in deze functie kun je niet thuiswerken.
  • Je kunt je snel inwerken in verschillende geautomatiseerde systemen; ervaring met Exact is vereist.
  • Je bent een aanpakker, neemt graag initiatief en bent stressbestendig.
  • Goede communicatieve vaardigheden en klantvriendelijk; je bent niet bang om de telefoon te pakken of op mensen af te stappen om wat te vragen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; Engels is ook geen probleem voor je. Duits is een pré.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een fijne werkplek in ons moderne pand.
  • Een uitgebreid onboardingsprogramma zodat je je collega’s snel goed leert kennen.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden. Pensioen, collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering, fietsplan, reiskostenvergoeding, collectieve zorgverzekering. Ook dat is allemaal prima geregeld.
  • Een bijdrage van € 30 per maand aan je sportabonnement.
  • Flexibele werktijden; je begint tussen 08:00-09:30 uur en stopt tussen 16:30-18:00 uur. Samen met je collega’s zorg je voor een optimale bezetting.
  • Dagelijks een verse, gezonde en een betaalbare lunch en gratis vers fruit in onze eigen brasserie.
  • Teambuildingsactiviteiten, feestjes en borrels; ook hierin zijn we goed!

Interesse gewekt?
Stuur dan je CV en motivatie naar hr@bertelsholland.com. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot de functie, neem dan contact op met Kathy Coenders via hr@bertelsholland.com of 0495-631559.

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar hr@bertelsholland.com

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Advertentie