Dag na dag, jaar na jaar zorgt Land van Horne ervoor dat cliënten en mensen uit de buurt een goede maaltijd kunnen nuttigen. Om dat in de toekomst nog beter te organiseren, gaat Land van Horne een andere weg inslaan als het gaat om eten en drinken.
Nieuwe werkwijze maaltijdvoorziening
Beleving, flexibiliteit, gezondheid, persoonlijk contact en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dat zijn de belangrijkste kernwaarden in de nieuwe visie op eten en drinken die Land van Horne heeft opgesteld. “De gedachte is dat cliënten en gasten, voor zover mogelijk, zelf bepalen op welk moment en wat zij eten en drinken. De eetruimtes hebben een ontspannende, prettige sfeer en het eten dat gepresenteerd wordt, ziet er mooi uit. Alle medewerkers dragen bij aan een goede gastvrijheidsbeleving”, verduidelijkt Edwin Delsing, voorzitter raad van bestuur, de visie.
Vanaf 1 april 2015 wordt de nieuwe manier van werken gefaseerd ingevoerd binnen de hele stichting. Dat betekent dat Land van Horne dan niet meer zelf de maaltijden zal bereiden zoals voorheen. Door de nieuwe manier van werken zijn er meer keuzemogelijkheden in de maaltijdvoorziening voor de cliënt en kan de organisatie tevens een besparing doorvoeren. Op dit moment worden (personele) gevolgen verder uitgewerkt en vervolgens besproken met de betrokkenen.
Er zijn nog geen reacties geplaatst